Digitaalinen tuotepassi muodostaa vaatteen identiteetin

Toukokuussa 2025 järjestetyssä Digilanka-webinaarisarjan toisessa osassa käsiteltiin datan merkitystä asiakaskokemuksessa. Erityisesti yrityksille suunnatun Data ja asiakaskokemus tekstiili- ja vaatealalla -webinaarin järjesti LAB-ammattikorkeakoulun SADE-hanke. Tilaisuudessa puheenvuoron datan roolista kestävässä […]

Vedyntuotannon investoinnit: Ristiriitojen ja kestävyyden risteyskohdassa

Vetytalous on keskiössä siirryttäessä kohti vähähiilistä yhteiskuntaa. Vetytalouteen liittyy kuitenkin monimutkaisia eettisiä, ekologisia ja yhteiskunnallisia ristiriitoja. Päijät-Hämeen VetyStrategia -hankkeen tavoitteena on tarkastella vedyntuotannon, metanolin valmistuksen […]